خير بلدنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى الزراعيين العرب

الرئيسيةالمهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_mini_portalأحدث الصورالتسجيلدخولالمهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي 1737239_sالقرآن الكريم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
المواضيع الأخيرة
» المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 14, 2012 10:08 am من طرف م/ إيهاب عبد المؤمن

» الواجب ينادي
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالإثنين يونيو 01, 2009 10:49 pm من طرف عبدالله كامل

» احجز مزرعتك مجانا
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالخميس مايو 28, 2009 3:29 pm من طرف mon77

» زراعة الخيار في الصوب البلاستيكية
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالإثنين مايو 25, 2009 3:40 pm من طرف Mnofy

» ترحبوا فيا ولاا روح
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 11:16 pm من طرف خالدموسىأبوسنينة

» انا لله و ان اليه راجعون (( نعزي الدكتورة ايمان بوفاة عمها و ندعو الله مخلصين ان يغفر له ))
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 1:22 am من طرف خالد محمد

» ::الشوق جرح جفوني:: ....راااائع
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 6:02 pm من طرف م/ شلبي سعيد

» اعصر/ي مخك وجيب /ي كلمة بدون نقاط......
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 5:27 pm من طرف م/ شلبي سعيد

» الذي أبكي الرسول صلي الله عليه وسلم
المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 6:35 am من طرف م/ إيهاب عبد المؤمن

منتدى

المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كريم يحيى
المؤسس
كريم يحيى

المزاج : كما هو الأمس وغدا

المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي Empty
مُساهمةموضوع: رد: المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي   المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 11:51 am

الموضوع واضح جدا لو أمعنت النظر فى أسم المطعم اللى ورا إيهاب هتعرف أيه اللى حصل

مطعم حضر موت طبعا لازم يحضر الموت فى الوقت ده وأكيد خالد قاصد الموضوع ومتفق

مع أخواننا اليمنيين يحطوا المطعم فى المكان ده ويجيب إيهاب ويقعدوا فى نفس المكان

يعنى من الآخر ده كان كمين عامله خالد لإيهاب وجابك معاهم علشان تكون شاهد أنه برئ أنا

أنا أعلم جيدا هذه الحركات التى لا يطلق عليها إلا حركات قارعة

عدل سابقا من قبل كريم يحيى في الأحد أغسطس 03, 2008 7:38 am عدل 1 مرات
http://buwaad.maktoobblog.com/
خالد محمد كمون
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي   المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 4:53 pm

دايما سباق بالخير يا باشهمندس شلبي
أنا رجعت امبارح متأخر وكنت ناوي أكتب عن اللي حصل لإيهاب والي كان ممكن يحصل لولا ان ربنا ستر بس وصلت متأخر واول ما دخلت البيت رميت نفسي علي السرير وما صحيتش الا مع آذان صلاة الجمعة
بس اسمح لي يا باالحاج ارجع بالزمن 24 ساعة للوراء
ساعة ما اتقابلنا انا وايهاب في اسكندرية
بصراحة .. ربنا يعلم سعادتي بمقابلته كانت قد ايه
رغم اننا لم نتقابل قبل كده الا دقائق معدوده طول فترة تعارفنا
مرة في القاهرة في الإجتماع الشهير بتاع " حبة البركة "
والمرة التانية في معرض صحاري العام الماضي
المهم.. اتقابلنا والحياه قدام عنينا حلوة .ههههههههههههه
وربنا اعلم بالسرائر

انا كنت في حالة نفسية زي الباذنجان الإسود لما يتقلي في زيت اسود وانت قاعد علي ترابيزه سودا ويتغمس بعيش اسود ملفوف في ورقة جرنال سودا بيراها السواد الأعظم من الناس
هههههههههههههههههه

والحمد لله قضينا وقت جميل جدا ، وبصراحة أنا إستمتعت بإسكندرية يومها أكثر من أي يوم .. أكلنا كبده اسكندراني وروحنا بحري وقعدنا علي قهوة فاروق وكماااااااااااان إتمشينا في سان ستيفانو مول وإيهاب
وعرفت ليليتها ايهاب اللي مكنتش أعرفة .. حكالي عن ايهاب الشبل اللي كان بيلعب في نادي الإسماعيلي وكان منتظره مستقبل باهر في عالم الكرة وازاي تغير مسار حياته أكثر من مرة بسبب الكورة لحد ما بقي مهندس زراعي قد الدنيا ...
وإحنا بناكل الكبدة الإسكندراني اتصل بينا أخونا المهندس / شلبي وإتفقنا إننا نتقابل مع بعض احنا الثلاثة تاني يوم وضحكنا مع بعض كتير في التليفون ، وبعد كده إيهاب كلم ابووعد في قطر اللي كان متغاظ مننا // ونفسه ييجي اسكنرية ويتفسح كده زينا// بس ياعيني ده قاعد في الغربة بقاله كام سنة // عموما ربنا يقرب البعيد ونتجمع مع بعضنا //
وقعدنا نتجاذب أطراف الحديث أنا وايهاب من ساعة ما قعدنا علي قهوة فاروق في المنشية لحد ما وصلنا لسان استيفانو مول واتصل بإيهاب أصدقاؤه اللي جاييبن معاه من الشرقية .. وشوية وحضروا وأخذوا مني أعز ما أملك .. ( اللي هو إيهاب طبعا ) علشان يكملوا مع بعض السهرة للصبح
وإنتهت الليلة علي كده . .. ليلة جميلة قوي بس مفيهاش أكشن
طيب الأكشن فين بقي
فين الأكشن يا ناس
أتاري يوم الأربع ده كان عموا الأكشن آخد أجازة واحنا مش عارفين
كريم يحيى
المؤسس
كريم يحيى

مُساهمةموضوع: رد: المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي   المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 6:33 pm

يا سيناريوهاتك يا مان

سيناريو وحوار فى غاية الروعة ولكن ما ينقصه هو شئ واحد شوية مزيكا مدلعين

مثلا ينفع للسيناريو ده موسيقى أغنية أنت الحب بتاع الست ( لا مؤاخذة يا شلبى )

فى الجزء الأول اللى هو التتر طبعا أما فى الجزء أنتظار فى الممنوع عاوز موسيقى

المقطع اللى عبد الحليم قال فيه وسرت وحدى شريدا محطم الخطوات يا سلام

وفى الجزء ما قبل الأخير بتاع محاولة الأغتيال ياسلام موسيقى خائفة من شئ ما

وجواز عتريس من فؤادة باطل الله أما بقى التتر بتاع النهاية والكمين نسمع معاه

موسيقى ضى القناديل وقشطات يا معلم خالص
كريم يحيى
المؤسس
كريم يحيى

مُساهمةموضوع: رد: المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي   المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالسبت أغسطس 02, 2008 6:48 am

إيهاب متخفى بعد محاولة الأغتيال والتى تبناها زعيم المعارضة محمد فناد

المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي 60061837
م/ إيهاب عبد المؤمن
مهندس زراعي
م/ إيهاب عبد المؤمن

المزاج : كموني

مُساهمةموضوع: رد: المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي   المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 14, 2012 10:08 am

بعد 4 سنين كان لازم نتفرق ياشلة مايعلم بها الا ربنا

المهندس(ايهاب كان بيمووووت) يلااااااااااااهوي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-